Mina 3 bästa vänner<3

Johanna Elvira Martinsson<3
Jag och Johanna har känt varandra i snart 3 år. Och det ångrar jag inte att jag träffade denna underbara person...
Om jag ska beskriva henne med 3 ord så blir det underbar, bäst & finast
Hon bor i Skärhamn på Tjörn alltså 20-30 min från mej<3
Vi träffas på tisdagar, fredagar och lördagar och iblad åker jag till henne på onsdag eller torsdag.
Vi är med varandra på helgerna oftast åker vi till STD och shoppar eftersom båda 2 är lika shoppinggalna:)



Ella Åberg
Jag och Ella har varit kompisar i 1-2 år
Om jag skulle beskriva Ella med 3 ord shoppinggalen, Sjuktrolig & enavdombästa
Hon bor ungefär 10-15 min(om jag går alltså) JAg är ibland med henne på helgerna och ibland på vardagarna<3


Elsa Ohlsson
Jag och Elsa har varit vänner i 4-5 år(tror jag)
Om jag skulle beskriva Elsa med 3 ord snäll, rolig & enavminabästisar
Hon bor 7min från mej om jag åker bil.
Jag är med Elsa ibland på helgerna och ibland på torsdagar



//Ella

Kommentarer
» Johanna

Fin due kram på dej! <3

2012-03-07 21:06:45
» Anonym

hoppas ni har det kul

2012-04-04 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback