träning 08:30

japp upp tidigt imon dåe, ska hämta tilde kl 08:05 så det blir nog ingen sovmorgon  för mej...


Efter träningen så ska jag va med johanna sen nanar hon hos mej sen blir det träning på söndag oxå, sen så är det jue LOV så mitt lov ser ut såhär:
Måndag:ska va med johanna Edward och Gustav ¨
Tisdag:2 träningar tror jag
Onsdag:ta gåget upp till Elin med Elsa och så sover vi där några dar
Torsdag:jag elin och elsa ska kanske gå och bada ¨
Fredag:Åker hem från Elin träning¨
lördag:TIDIG träning
Söndag:Sissta dagen på lovet:( så ska nog bara njuta...på bilden:odenbadet dit vi ska
aja det kommer bli ett SUPER lov tror jag...
komme rbli ett fiftie fiftie lov
hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback