Hej Å Hå

Imon är det sissta dagen på veckan:)
Helgen kommer bli grym hoppas jag:)
på lördagen så for jag, Michaela, Zack & kanske Marika. Vi ska till Uddevalla för att tävla.
Jag och Michaela tävlar mot varandra i Minior B, Zack tävlar i Ungdom C TROR JAG jag är inte säker men...
Marika tävlar i 13 C vet jag säkert tror jag hihi...
På söndagen ska jag träna med teamet för vi ska ju till SM grymt:)
så Nästa helg så blir det sm med teamet så det blir fre-sön så jag skippar nog skolan på fredagen för vi har träning på dagen sen drar vi till Jönköping kl 3 eller så:)
Domma två helgerna kommer bli grymma har jag en känsla av:) 
//EllaDenna bild är från Havstrofén:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback